Inställd p.g.a sjukdom

Det blev inget besök igår!!!
 
Eva kände sej krasslig och ville
inte riskera att ev.smitta ner mej.
 
Jag fick helt enkelt planera om,och
kunde på så sätt börja gravera på
strutsäggen lite tidigare.
 
Det märks dock att man inte gjort det
på länge,för fy satan vilken kramp man
får i fingrarna direkt.
 
Men,jag tog många pausar och passade
på att njuta av det underbara sensommar-
vädret vi blivit försedda med.
 
Cindy vill absolut INTE gå in,och jag förstår henne!
 
Nya IKEA-katalogen kom på eftermiddagen,så jag passade
på att sitta kvar ute och bläddra igenom den oxå.
 
Idag ska jag och "Stora" fixa lite inköp
inför helgens bravader,eller snarare helgens
lilla återträff.
Då ska vi äntligen få bjuda bästa Stefan & Ullis
på lite käk.
 
Och tänka sej,jag har kommit över ett kakrecept
som ska modifieras och göras om lite.
Man MÅSTE ju ha nåt till kaffet vetja,allt annat
vore jävligt dumt....OCH onödigt so to speak,att
låta en massa kalorier bara gå till spillo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0