Fru fortuna och högre kosmiska makter

Nu jävlar behöver jag en fet megastor
miljardvinst,hur eller var den kommer
ifrån ger jag blanka fan i,bara den
kommer och det PRONTO!
 
Ska det verkligen va så förbannat
svårt och omöjligt?
Ska det verkligen va så jävla orättvist
att vissa kan vältra sej i dollartecken,
för att inte tala om dessa fallskärmar
med jag vet inte hur mycket kosing i.
 
VA VA VAAAA?????
 
Nej fan,nu är det skärpning som krävs.
 
Jag behöver åka bort på semester som heter
duga,ingen liten charter med dubbelsäng i
pyttigt rum och trasig AC.
 
Jag vill ha stil,komfort och gärna lite lyx
för en gångs skull.
 
Ska det va så jävla omöjligt!
VA VA VAAAA????
 
Jag behöver dessutom och det först och främst,
lägga in mej på en klinik och fixa till vissa grejer.
Det här funkar inte längre!
 
Och så behöver jag skänka en satans massa
pengar till cancerforskningen oxå.
Det är iof FÖRSTA prio på den biten när jag
tänker efter,för det är SKITVIKTIGT just nu!
 
Pantflaskor vinner man iaf inte miljoner på,
åtminstone inte den lilla skara jag lyckats
samla i en plastpåse.
 
Skärpning för fan,det är väl min tur nu!?
 
Så vad säjer ni Fru Fortuna och högre kosmiska
makter därute i nånstans?
Skulle "ni" möjligtvis och allra vänligast vilja va
så snälla och skicka ett lass med STOR tur till
en medelålders och på gränsen till desperat
kvinna i stort behov av some glory days!!
 
Jag kan vänta ett par dar,det kan jag,men fan inte
i 30 år,jag vet ju inte ens om jag är vid liv då.
 
Det är NU jag behöver´t,nu PRONTO på DIREKTEN.
 
Ska vi säja så dårå!
 
Okej!?
 
"Waiting mode" is turned on!
 
D.v.s:jag kommer sitta här och invänta MIN tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0