Dream on Majso

Senaste tiden,ja jag kan väl säja senaste
månaderna,så har jag drömt extremt mycket.
 
Nu kommer man iof bara ihåg fragment av
drömmarna,men vissa namn och vissa
saker etsar sej ändå fast på nåt konstigt vis.
 
Det sjukaste i hela alltet är dock HUR i hela
världen man kan få in helt ovidkommande
och totalt lustiga grejer i sammanhangen.
 
Skulle vara jävligt kul om man kunde tolka
allt det tokiga faktiskt.
Eller kanske inte!
 
Inatt har jag drömt om,eller rättare sagt fått
"Skuleberget" till mej.
 
Jag vet fan inte ens var det ligger,än mindre har
jag nån somhelst koppling dit heller.
Var ju sålart tvungen att googla,och då visar det
sej att det ligger i Ångermanland,i Kramfors kommun.
 
Kan det va så att jag bör besöka det?
Jag menar SKULEBERGET,hur fan i allsindar kan
bara nåt sånt dyka upp,det är ju inte ens lätt att
säja,än mindre lätt att komma ihåg lixom.
 
Fattar INGENTING!
 
Jomenvisst,sen har jag oxå drömt om framfall.
Ameh ni hör...FRAMFALL.
Inte såna fall som gör att man ramlar framåt,mer
så att det faller ur grejer från "näckrosen" typ.
 
DET kan iof ha med åldern att göra,så det är ju
kanske inte lika märkligt som Skuleberget,men ändå.
 
Att vakna till och märka att man försöker "peta in"
nåt som faktiskt och tack & lov INTE ramlat ur än,
det kändes ganska kul såhär i efterhand. =)
 
Får nog hålla lite koll på "näckrosen" framöver.
Kniiipa och träna underdelsmuskulaturen OCH...
...möjligtvis gå en drömtydarkurs.
 
Vem vet,jag kanske har MASSOR att lära mej.
 
Eller så drömmer jag bara vidare helt enkelt.
 
Skuleberget.
Bild lånad från Google.(tripadvisor) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0