Det tar sej,men långsamt

Det är ju själva fan att man ska
skjuta upp precis allting in i det
allra längsta.
 
Jag hittar hela tiden på andra grejer
att göra än det som borde sättas fart
med pronto.
 
Igår t.ex,då passade jag på att sällskapa
lite med "Stora" och grabbarna,och så
skulle vi handla lite inför helgen oxå.
 
Wille tog fram fotbollsmålet och spelade lite.
Så himla skönt ute att man inte vill gå in alls.
 
Lewi och jag slappade lite i soffan ett tag.
 
Lite kvällsmat för herr W,och vi andra tog macka med gott på!
 
Minstingen som redan fått käk somnade in med nallen tryggt bredvid.
 
Kvällshimlen var lite molnig,men termometern visade på dryga 25 grader.
SÅ ljuvligt!
 
Vackert värre!
 
Naturligtvis glömde jag hälften av grejerna hos Wille & Co igår,så tidigt i
förmiddags fick jag specialhemkörning.
Passade på att ta en snabbfika ute i det även idag ljuvliga vädret.
 
Cindy vaktade Lewi som sov en stund.
 
 Han vaknade dock ganska snabbt,så vi fick oss en pratstund innan det
var dax för dom att åka hem.
 
Nu ska jag försöka få lite fart på graverings-
utrustningen.Det är hög tid att åtminstone bli
klar med det första ägget!
 
Kvitter på er och ha en skön fredag ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0