Bakstuga och nattsudd

Visst förstår ni,jag bakade inte
bara EN gång igår,jag bakade
TVÅ gånger minsann.
 
Temat var choklad och det blev
både onyttigt men även lite mer
åt det bättre hållet.
 
Jag började med dom här,som innehåller både dadlar
och svarta bönor.Samt 86% choklad.Det ni.
 
På eftermiddagen blev det mockarutor.Eller Snoddas
eller kärleksmums som dom oxå kan heta.
 
Sen hade jag för avsikt att baka matbröd,men
se då hade jag fan ingen lust längre så det
gör jag nog idag istället.
 
Det är ju skitväder även nu,så va tusan!
 
Sent framåt kvällen igår kom mammas lille
pojk på visit.
Han visade filmklipp och vi snackade gamla
minnen.Skrattade så vi fick tårar i ögona och
hade det allmänt chill.(så säjer väl ungdomar va!?)
 
Men iaf,när uret passerat midnatt fick han ett
light utbrott på min datamus som är helt crazy.
 
Inte nog med att jag nästan eldat upp den då
den låg på en spisplatta och jag råkade sätta
på FEL platta (dock med plattskydd men iaf)
och halva underdelen smälte bort och blev sned,
den rullar inte på hjulet heller!!!
 
Pill och skruv och plock och rengöring inuti.
Till slut var klockan ETT,men "musen" var
pigg och rullade på fint iaf.
 
Det känns fint faktiskt,att ha en egen "musmekare" som
dessutom jobbar övertid.
 
MYCKET viktigt att behandla "moderkortet" med vördnad =)
Notera all skit runt "hjulet",inte konstigt det gick segt att scrolla!!!!
 
Nåt ska man väl ha tillbaka då man
fött dom och brytt (bryr) sej 24/7.
 
Payback time tror jag man kan säja!
 
Fredagskram på er och glöm inte regnjacka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0