Oväntad men ack så glädjande hjälp

Bäst som jag satt här med huvudbry och
dom jäkligt trista extrautgifterna och funderade
på HUR i helsicke jag skulle kunna lösa det,så
uppenbarade sej en enorm hjälp i nordväst.
 
Varenda krona man kan spara är ju som ni
kanske vet guld värd,och som en skänk från
ovan fick jag ett samtal som gjorde mej mer
varm i hjärtat än ett högtryck från Ryssland.
 
Ett Ex sen år tillbaka (och tillika mina döttrars far)
erbjöd sej att överlåta sin generösa rabatt på
en av stan´s bildelsfirmor.
 
Euforin över att slippa få ihop kosing till
ordinarie prisbild fick mej att ta ett glädjeskutt.
 
Man blir rörd och glad i hela kroppen.
(och det vill inte säja lite)
 
Det ljusnar i tunneln,och även om det är lång väg
kvar tills det går ihop sej,så är detta en otroligt 
bra,överraskande och MYCKET värdefull hjälp
på den "vandringen".
 
Stay positive och kämpa på,
det är min paroll!
 
 
Ser ni ljuset!?
Trackback
RSS 2.0