Kvalitetstid med två av mina hjärtan ♥♥

Idag ska jag dejta "Stora" & "Mellan".
Äntligen har vi fått till en samlad dejt
och ska luncha ihop.
 
Det ska verkligen bli härligt,så nu har jag
egentligen inte tid att sitta här alltför länge.
 
En annan grej som dök upp igår btw,fick
ett mejl med förfrågan om jag kunde tillverka 
ett smyckeshjärta med graverad text.
 
OJ var det första jag tänkte,kommer ju knappt
ihåg hur jag gjorde back then.
 
Rättare sagt så kommer jag väl ihåg det mesta,
men fan vad jag känner mej ringrostig.
 
Fila,klippa,såga och mäta.
Vara supernoggrann och INTE slinta en millimeter
med gravyrstiftet när jag mallat upp texten.
 
Nu blir jag nervös faktiskt.
För när man pillat som en liten råtta med allt förarbete
och sen ska göra slutfinishen d.v.s gravyren,då jävlar
gäller det att andas rätt och ha tungan stilla i munnen.
 
Helst ska man inte andas alls,det underlättar mer än
man kan tro att va helt still och gör att fokus blir rätt.
 
Joråsatte,när jag nu kommer hem från lunchdejten
hoppas jag verkligen att alla "måbradepåer" är fyllda
till max och att jag känner mej redo.
 
Varför dra ut på uppdraget lixom?!
 
Torsdagskram och ha det!
 
"Goa,glada gubbar" ♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0