Goshelg

Här sitter jag och funderar på vad
Wille och jag ska göra,han kommer
nämligen hit sen och ska sova över.
 
Vädret kunde ju ha varit bättre,för det
är förstås roligare om man kan vara
ute mer än inne när det ändå ska va
s.k vår.
 
Å andra sidan kommer vi säkerligen
ha fullt upp härinne oxå,antar att det 
ska fixas pannkakor och annat lördags-
gott samt lekas hej vilt både med bilar
och i min säng som han kallar "båten".
 
Tänk om solen hade visat sej,då hade vi kunnat ta en tur till lekparken igen.
 
Det kan vi förvisso ändå göra,men
det är ju bra mycket trevligare att
hänga där utan duggregn i fejset
och gegga under skorna.
 
Jag har inga bra stövlar nämligen.
Rättare sagt,dom jag har ligger
"nånstans" i källaren och väger
multum att släpa sej fram med.
 
Nåja,nu ska torsken tas fram ur frysen,
Wille har nämligen beställt fisk till lunch.
 
För att vara helt exakt enligt hans specifika
önskemål,så är det fisk med chokladsås
tydligen!!!!
 
Vi får väl se om han tycker att den kombon
är vinnande sen.
 
Isf har han med all säkerhet ett nytt och
mycket innovativt recept på gång som
vi kan finslipa på till vår samling.
 
"Willes chokladtorsk"...det ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0