Varje gång jag ser dej pirrar det till ♥

Precis så är det när jag ser Prinsen.
 
Jag blir glad i hjärtat och fjärilarna i magen
dansar latinamerikanskt i värsta stepporgien.
 
Och sen,sen pirrar det till,inte i Norrköping
men däremot i grannsta´n!
 
Vid närmare eftertanke kan jag alltid konstatera,
att jag blir mer och mer kär för var dag som går
och det jag inte såg igår det ser jag med glädje
idag och blir lycklig i varje blodåder.
 
Jag vill slita av honom....
...och så bakde jag faktiskt lite igår eftermiddag.
 
Det va ju ändå fredag och pannacottan stod redan
på kylning.
 
Gårdagens smaksättning blev choklad med kaffesmak.
 
Ljuvlig och lyxig choklad med små kaffenibs i.
 
Som sagt,jag fick lite baksug oxå
och smetade ihop nåra sorts kakor
som skulle likna mazariner.
 
Loranga hade jag ingen,så vi drack kaffe
till istället.
 
Troligtvis inte dom vackraste,men gräddningen och fyllningarna va det
absolut inget fel på.
 
Maten jag förberett får vänta med att
ätas tills senare idag,vi hade varken
lust eller va särskilt hungriga igårkväll.
 
Kycklingfilé i botten som toppats med lök,kålrot och morötter.
Naturligtvis i en sås av creme fraichegrädde och goda kryddor.
 
Nu är det hög tid att fortsätta med tavlan
som ska till Chicago,det är ett satans precisions-
jobb som kräver full fokusering som sagt.
 
Soliga lördagskramar für alles ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0