Ja se folk & "skitpannkakor"

Det finns folk och det finns folk som
ibland kan gå under epitetet "kattskit".
 
Eller som man oxå kan säja:
"Det är skillnad på skit och pannkaka"!
 
Finns väl inget så jävla löjligt,som "folk" 
som hälsar och säjer "hej" ibland,för att
nästa gång låtsas att man är osynlig!
 
Antingen hejar man väl VARJE gång,annars
ger man blanka fan i det överhuvudtaget.
 
Nu är det ju iof petitesser och rent synd om sånt
folk,dom måste ju ha grava problem med sej
själva om dom är så inihelvete veliga,osäkra och
till största del oinformerade.
 
Det finns nämligen såna som väljer att enbart
lyssna på infekterade "tungor" som sprider sin
dynga runtom lite här och var.
 
Såna som INTE tar reda på sanningen eller ens
vågar det,för OM dom skulle göra det,då krackelerar
nämligen fasaden och bilden över den person som
dom TROR är Guds välsignelse till befolkningen.
 
Alltså,det är så skrattretande,patetiskt och rentav
löjeväckande,hur vissa kan "gå på" samma jävla
bullshit gång,på gång,på gång,på gång,på......
Ja ni kanske hajjar!
 
Imorse var det ett sånt moment som uppenbarade
sej.En person som i fredags hejade glatt på mej
(om än äckligt ansträngt och tillgjort),stod förut
två meter ifrån mej,men jag då var jag typ osynlig!
 
Nästan så man vill gå fram och ruska tag i människan,
fråga om h*n är riktigt frisk däruppe OCH upplysa
vederbörande om att:
"du behöver inte hälsa,men var konsekvent för helvete"!
 
JAG mår inte bättre av om den "skiten" hejar eller inte.
JAG går inte omkring och undrar varför!?
 
Nej då,för JAG VET att den personen själv är ett offer
under en manipulativ och rentav vidrig typ som i sej
själv har NOLL självinsikt.
 
Jag tycker faktiskt synd om dom allihopa.
Och så skrattar jag högt inombords eftersom
dom är så jävla barnsliga och ynkliga.
 
Så var det med den saken.
 
Idag börjar en ny vecka igen,så den startar vi INTE
med töntigheter och annat larv.
 
Man ska vara sej själv,och dom som låtsas vara
nåt annat,dom har LÅNG väg att vandra och MYCKET
att lära sej innan det blir "riktigt" folk av dom!
 
Försökte fånga gårdagkvällens regnbåge och lokalisera VAR jag har min skatt
att hämta sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0