Goddag alla piggeliner

Joråsatte,klockan 6 va en annan uppe,jag
kanske inte valsade runt som Fred Astaire
precis men väl hasande med möda.
 
Jag ska ju skjutsa Eva till bussen sen.
Bussen som tar henne till Arlande för 
vidare färd med flyget till...CHICAGO
och hennes yngsta son.
 
Som sagt,vilket jävla äventyr va!
Jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk,
jag ser bara en förbannat lång flygning
framför mej och tänker:
"lägg av"...."OOORKA"!
 
Om det däremot gick att knäppa med fingrarna
och sen va på plats,då kanske jag hade hängt
på till och med.
 
Nu får jag nöja mej med meddelanden och 
lite bilder från henne.
 
Förresten,jag kanske ska tvinga henne att Skyp´a
lite med mej framöver.
 
Jag vill ju fan se vart tavlan som jag lagt ner min
själ i kommer och hur den ser ut live "over there".
 
Nu måste jag dock sätta lite fart,ska försöka hitta
både fejset och nån slags kartong att lägga tavlan
i så den inte pajjar under resans gång.
 
Dessutom behöver lilla "Pärlan" bli tankad innan
jag sätter kurs mot Eva,vore ju jävligt tradigt om
hon blev tvungen att kånka alla väskor på TVÅ
bussar och kanske rentav missa dagens flygavgång.
 
Att köra hela vägen till Arlanda har jag faktiskt
inte tid med,hur gärna jag än hade velat.
 
Hej sålänge!
 
Onsdagshimmel kl:6.14 mot öster!
 
Snart på väg mot nytt boende!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0