God förmiddag fredag med nybakt bröd

Alltså,igår blev jag så inihelvete sugen på
grovt bröd.SÅ sugen att jag blev tvungen
att baka lite.
 
Just grovt bröd (iaf hos mej),har en förmåga
att INTE resa sej och bli så värst fluffiga.
 
Men vafan gör det om det bara smakar himmelskt
OCH dessutom skapligt nyttigt.
 
Jag lyxade sen till torsdagseftermiddagen med en
ost och gurkmacka,samt lite keso med ananas.
 
Helt jävla otroligt att "karaktären" till viss
del bestämt sej för att komma på dagliga
besök hos mej.
 
Idag har jag fullt upp med textning på en
tavla,jo för Eva kom ju på att det kunde
va kul att ta med en sån till Chicago.
 
Dom är nämligen svenskättlingar,och då
vore det ju roligt som hon sa,att det hänger
en tavla med svensk text i deras hus.
 
Vi får väl se hur kul JAG tycker det är att sitta
som en märla med gamnacke när alla bokstäver
ska fyllas i sen oxå.
 
Måste nog grunda med en jävla massa kaffe och
högst troligt oxå svälja nåra små piller.
 
En riktigt skön fredag önskar jag er,så kanske
vi hörs härinne imorrn igen,man vet ju aldrig ♥ 
 
UPDATE:
 
Ameh vafasen då,det är ju ändå fredag,så vad passar bättre än lite Pannacotta
med choklad som smakar KAFFE......Mmmm! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0