Dagen idag vad blir det av den?

Ja ni,vem vet vad som kommer hända
idag lixom!

Det jag VET är,att jag i em/kväll kommer 
sitta bänkad (soffad) framför Tv´n och kolla
på fotboll.
 
I övrigt innan det vetifan vad som dyker upp.
 
Kanske ska fixa nåt käk eller så,blev lite sugen 
på färsfyllda paprikor och som av en händelse
har jag både paprikor OCH färs hemma.
 
Inte så stabbigt och definitivt inte alls så onyttigt.
 
Som dessert kanske jag serverar mej en nektarin
och ett glas vatten.
 
Och näe,jag har INTE slagit i nånstans,men nu jävlar
MÅSTE jag skärpa till mej en smula.
 
Känns som om jag behöver detoxa och gå på viss
avvänjning faktiskt!
 
Och eftersom jag är så inihelvete slö och totalt
likgiltig inför träning (FY MEJ!),så kan det ju va
bra att åtminstone börja nånstans.
Om det sen funkar och om karaktären har lust,det
är en helt annan tvåa!
 
Egentligen borde jag ta bort allt socker och annat
jag blir svullen som en Michelingubbe av,förvisso
äter jag sällan pasta och vitt bröd,men ska jag käka
pasta eller dylikt,så finns det ingen hejd på´t!
 
Ameh,jasminris som är SÅ gott!
 
Jorå,nu behöver man ju inte överdriva.
Man kan ju tänka sej för och kanske äta
det nån gång bara,med långa uppehålls-
perioder typ.
 
Som sagt,en rejäl skärpning krävs,och nu är det
dax att dra åt snaran ordentligt vad gäller onödiga
intag och annat tjafs.
 
Får förhandla med mej själv och försöka göra upp
en plan,det kan funka....om jag bara anstränger mej.
 
Goder lördag dårå!
 
Long time ago,och lååångt mer disciplinerad back then!
(frisyren behöver vi INTE diskutera alls)  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0