Bästisfredag

Åh,det här kommer bli en underbar dag och
avslutning på den här veckan.
 
Saknade och alltid lika högt älskade Ullis kommer
ÄNTLIGEN på besök i gamla hooden igen.
 
Som jag längtat efter att få krama om henne och 
tjattra bort en stund eller två.
 
Måste faktiskt ta mej i båda kragsluten och hälsa
på henne i nya huset snart oxå.
 
Jag fattar bara inte varför veckorna ska gå så jävla
fort,man hinner ju lixom ingenting förrän det är
fredag igen.
 
Helt överraskande fick jag oxå ett stort vitt kuvert
i brevinkastet idag.
Jaha tänkte jag,vad är nu detta för reklam,men det
va det inte.
Det va nämligen en vinst,hade visst tävlat för ett tag sen.
 
Jättefina gammeldags bilder för varje månad,och oj så himla glad jag blev.
 
Nu är det höög tid att göra iordning
kaffet för snart knackar det på dörren.
 
EN riktigt skön och alldeles ljuvlig fredag
önskar jag er alla,imorrn är det nya äventyr
på gång som står på agendan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0