Upp som en sol och ner som en pannkaka

Just precis så är det i detta nu.
 
Fråga mej inte vad det beror på,kan vara
lite light höstdepp,för jag känner mej lite
ur gängorna och nån disciplin har jag INTE.
 
Idéer och uppslag finns det jävligt gott om,
det blir bara inget konkret och bra av dom.
 
Får inte till nåt som jag känner är okej.
 
Gör om gör rätt skulle man kunna säja,men
vafan är rätt dårå?
 
Jo,det är när man blir nöjd och aningen förvånad
över sej själv och det man åstadkommer.
 
Just nu känns det som om merparten blir bajs för
att uttrycka sej på den undre nivån av mognad.
 
Jag vill förvisso inte bli fullvuxen,men ni hajjar!
 
Igårkväll bara för att avreagera mej och lägga
tankarna på "annat",så bakade jag lite.
 
Fråga mej inte VEM eller VILKA som ska äta upp
av det,jag va bara tvungen att göra nåt som inte
har med glas,tavlor och sånt att göra!
 
Enklaste kakan ever,lite uppiffad med små bitar av fransk nougat i.
 
Hur den smakar har jag som sagt ingen aning om,får väl gå förbi med nåra
bitar och lämna av hos "pensiovännerna" neråt gatan.
 
Nu ska jag iaf "försöka" få till nån slags present
till en vän som fyller jämnt i slutet av oktober.
 
Att det dessutom snart är dax för årliga julmarknaden
och jag inte ens har påbörjat tankeverksamheten kring
den,det verkar ju knappast lovande.
 
Men känner jag mej själv rätt,så är det som vanligt och
då rasar det hundra idéer och grejer över mej som jag
vill få gjort och testa sista veckan.
 
Synd att man inte har en av & påknapp som funkar,det
skulle underlätta jävligt mycket ibland....faktiskt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0