Sunny side of a wednesday

Visst är det väl onsdag idag?
Man blir ju helt dagvill nuförtiden
och det är fan inte lätt att hålla reda
på vilken dag det faktiskt är.
 
Iof spelar det inte så jävla stor roll om
det är tisdag eller torsdag,för just nu 
är jag inne i en skitperiod där humöret
lever sitt eget liv.
 
Kaboom så blir jag skogstokig och förbannad
över minsta skitgrej (ibland över inget alls),för
att nästa stund sitta och halvböla.
Ögonen tårfylls utan att jag vet varför.
 
Sjukt jävla jobbigt är det.
 
Typiska PMS-besvär kanske ni direkt tänker,men
se det tror jag fan inte.
Jag vet ju inte om eller när eller hur det står
till i "äggboden" längre.
 
Förvisso kan ingen va gladare än jag över att slippa
skiten så länge det bara varar.Jag menar det händer
ju ibland ATT man helt plötsligt befinner sej i norra
Sveriges ström av blod,men ändå!
 
Jag vill helst inte tänka på´t,inte nämna nåt om det
överhuvudtaget,för gör jag det så kan man ju ge sej
den på att helvetet brakar löst snabbare än man hinner
komma till toadörrn och dra ner brallorna!
 
Näevars och som sagt,humöret är väl inte precis på
topp just nu,men jag stretar på och försöker peppa
mej själv så gott det går.
 
Med kaffe t.ex...där har jag ett säkert kort.
OCH att hålla mej för mej själv så jag slipper
utsätta andra för min fula uppsyn.
 
Jag skulle ju aldrig va taskig eller bete mej illa
mot andra som inget gjort mej,men att känna sej
såhär vilket gör att man ser vidrigare ut än normalt,
det är absolut INTE att föredra!
 
Nu ska jag nog fortsätta med lite "pauspill",har precis
färdigställt nattens senaste (asfula & töntiga) plattavla.
 
Som synes gillar jag INGET nu,allra minst det jag
själv gör eller åstadkommer!
 
MEN,kommer tid kommer (förhoppningsvis) bättring.
 
 
"The mess" gäller som ni förstår även skallen nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0