See you later aligator

Jaha,så va hon på väg och typ framme
därborta på andra sidan Atlanten då.
Eva alltså.
 
Väskorna stod så fint i vardagsrummet när jag kom. 
 
Jag agerade ju s.a.s "privatchaufför" åt
henne igår,och såg till att hon iaf kom på
bussen.
 
 
Tre veckor med den lilla resväskan...OMG,tur att inte jag skulle med,då hade
det krävts ett helt bagageutrymme enbart för min packning.

Jag blev sen uppdaterad då hon satt
på planet för start,att för det första så
hade hon fått en skrikande bebis precis
bakom,samt att det satt en MYCKET
korpulent afroamerikansk herre precis
bredvid som med sina ca 160 kg typ
"flöt ut" även på hennes säte.
 
Lyllos lixom!!

Som om inte det var nog,sen meddelade kaptenen
att det skulle ta "liite" extra lång tid att flyga då det
det tydligen var motvind!

Hm,det var ju knappast en 3½ timmars flygning
från start om man säjer så.
 
Nog med strul....eller!??

Näerå,efter ett tag meddelades så att två personer
checkat in,med bagage....MEN,endast bagaget fanns
ombord och INTE ägarna.
 
Ytterligare väntan för att se OM dom skulle dyka upp,
annars blev det tvunget att lasta av just DERAS väskor.
 
Joråsatte!
 
Och nu väntar jag på ett "kommit-fram-meddelande" och
på att få höra hur resan gick.
 
Tills dess ska jag dricka kaffe och hänga med Wille.
Han ska ju vara här HELA da´n då dagis är stängt.
 
Blir nog full rulle som vanligt,undrar vem som
slocknar för middagsluren först,Wille eller mormor
som faktiskt varit uppe sen strax före FEM!
 
"Hej torsdag,Hej Swedish jetlag"!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0