Så fort gick den helgen

Nu är den iof inte riktigt slut än,men nästan!
 
Igår fick det bli en skön,slapp hemmalördag.
Jag såsade runt och mådde skapligt bra.
 
Skapligt i den bemäkelsen att jag i onsdags
på nåt konstigt sätt fick nåt slags knyck i nacken,
och efter det har jag haft "ilningar" i vänster
sida av skallen.
 
Igår övergick ilningarna oxå till öronont,och inte
nog med att det ilade och "högg" till med jämna
mellanrum,det gjorde jävligt ont varje gång jag
svalde oxå.
 
Förhoppningsvis går det över,för det känns som om
halva skaplen är delvis bortdomnad nu av dessa
nervryck eller vafan man ska kalla´t!
 
Iaf,jag fortsatte med en liten tavla som jag påbörjat,
och det borrades,sprayades och textades.
Sen även lite nitar runtom för att få dit ett band.
 
 
Den blev inte alls så jävla tokig eller ful för den delen.
 
Det blev sent även igår,för jag var vaken och kunde se sista bussen rulla förbi.
 
Då var klockan två,och efter en mugg vatten drog jag mej mot sovrummet.
 
Inte fan kunde jag sova!
(precis som vanligt alltså)
 
Det fick bli en hel del zappande mellan
kanalerna,men nåra bra program eller
filmer lyckades jag desvärre INTE nosa
upp på nattkröken.
 
Idag är det som sagt slut på veckan och
nya projekt ska spånas fram.
 
På med idémössan och fullt fokus m.a.o!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0