Nya veckan startade med ett gäng raringar

Man ska ta tillfällena i akt och försöka
göra det bästa möjliga av varje dag.
 
Igår hade jag förmånen att få träffa en
hel hög med raringar,och hjärtat kändes
både varmt och skönt efteråt.
 
Jag & Wille passade på att besöka "Mellan" ett tag medans
Willes mamma storhandlade.
Jag fick kaffe och Wille lite käk.
 
Skruttungen kollade lite på Pippi som moster så påpassligt hade i datorn,och
Cindy slappade i soffan bredvid.
 
Sen kom även Willes yngsta moster ("Stora" & "Mellans" yngre syster) på visit.
 
När stadsbesöket var avklarat for jag med Wille & "Stora" hem till dom för att
plocka upp Kelly på hemväg.
Wille demonstrerade sin nya fina eldrivna traktor och sen lekte vi i lekstugan
och kickade boll en stund i det vackra oktobervädret.
 
Kunde inte låta bli att fota lite natur oxå,det är ju så vackert fortfarande.
 
Härlig färg på den här blomman,nästan så man vill ta en smakbit och känna om
det kanske är lite violsmak rentav.
 
Jag är ju som bekant inget större fan av höst,vinter och vår,men sålänge
löven ändå inte trillat av får man ju vara glad trots allt.
 
Nån gravering i större utsträckning blev
det dock inte igårkväll.
Dels var jag inte i fokuseringsstadiet och
så var jag tvungen att styra med annat som
dock är hemligstämplat tillsvidare.
 
Idag har jag iaf för avsikt att verkligen försöka
bli klar med dom fyra whiskeyglasen,så nu finns
det bara en växel och det är full fart framåt!
 
Tjingeling och tisdagskram ♥ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0