Nya veckan är här och jag med den

Ibland är det faktiskt skönt med måndagar.
 
Som jag skrev igår,så har det ju varit en hel
del förberedelser inför helgens partaj,och 
allt toppades förstås sista dagen (läs:lördag)
då ALLT skull fixas i matväg för min del.
Dom andra hade ju dukat och styrt järnet med
den andra logistiken.
 
Inte konstigt att man efteråt känner sej lite halvt
urlakad när man väl sätter sej ner och andas
ut igen.
 
Jag är så glad att allt blev klart i tid,att det blev
lyckat och att alla faktiskt uppskattade både mat
OCH fikabröd.
 
Känns fint inombords när man rott iland allt från
inköp till uppläggningar typ.
 
Imorron fyller hon "på pappret",och vi får ju hoppas att hon återhämtat sej
från "the party of the year" tills dess!
 
Det snålades nämligen inte på nånting i lördags...om man säjer så!
 
Idag måste jag nog se till att få bilen
lite renare,mycket skit blir det efter
ett tags körande.
 
Avfettning och gnuggande skulle sitta
mer än fint på "pärlan",så jag måste
nog förbereda mej på en hel del skurjobb.
 
SÅ.JÄVA.BORING...men skönt när det är
klart!Förvisso går det snabbt utför igen,men
det behöver man ju inte tänka på första dagen.
 
Joråsatte,det var den början,på vecka 43.
 
Nästa vecka har alla skolbarn höstlov.
(kul för dom då)
 
För tio år sen satt jag själv i höstförälderlovssitsen,
men nu,nu är jag BARA vuxen och behöver inte bry
mej eller för den delen engagera mej ett jävla dugg
om såna saker.
 
Det är SÅ härligt att äntligen va mogen och inte
ligga sömnlös på nätterna med funderingar över
vilka aktiviteter som ska hittas på 24/7.
 
"HALLELUJA"!!!
 
Trackback
RSS 2.0