Nu ligger jag efter va!?

Oj oj oj...sista dagarna har det varit full
rulle med både det ena och det andra här.
 
Det är nämligen som så,att D.L.V fyller hela
50 år på tisdag,så vi hade en överraskningsfest
för henne igårkväll.
 
Mycket var det som skulle fixas,men jag har varit
i ett riktigt "dreamteam" av förberedelser så det
har varit en jävligt skojig resa sen en månad tillbaka
drygt.
 
Tipspromenader,musikquiz,dans,mat,fika och 
SÅ mycket härliga människor att man känner 
sej alldeles varm och fluffig inombords nu 
i efterhand.
 
Strax runt 03 inatt landade jag hemma på mitt
eget golv,så idag är jag aningen trött OCH faktiskt
lite seg.
Förberedelser i all ära,men det tar även musten ur
en lite i min ålder.
 
Fyra stora fat med kött hade jag fixat och gjort iordning!
 
Samt fyra kakor varav den ena dekorerats med hemgjorda minimaränger i
en blåvit ton.
 
Lite ballonger hör ju till.
 
Jubilarens plats!
 
Naturligtvis med ett specialgraverat glas.
 
Lite lagom uppiffat i hennes favoritfärg!
 
Grattis i förskott raring och hoppas du blev nöjd med firandet ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0