Kärt återseende

Idag ska jag äntligen få krama min
lilla fransyska igen.
Känns som evigheter sen och det är
det faktiskt nästan.
 
Förra gången vi sågs var jag ogift t.ex.
Idag är det två fruar som träffas och vi
får väl se om det känns annorlunda.
 
Jag är så glad över att hon avsätter delar
av sin dyrbara tid för just mej,jag både vet
och förstår ju hur mycket hon ska hinna
med när hon äntligen kommer på visit i
sin födelsestad.
 
Jag vet oxå att jag sagt det förut,men jag har
verkligen världens FINASTE och mest om-
tänksamma vänner ♥
 
Jag hade så gärna velat ta med nåt att ge henne,
dels för att jag vill men oxå för att hon fyllt år
för inte så länge sen.
Kan bara inte komma på vad!
För dels är jag jätteborta och helt väck i huve´t
just nu,och dessutom reser hon med minimalt
handbagage,så nåt stort funkar lixom inte.
 
Nu behöver man förvisso inte ge saker jämt,
man kan faktiskt ge av sin tid och sin kärlek 
med,men "nåt" litet vill jag iaf ha med mej.
 
Så,det får bli lite som kan ätas upp istället,
nåt jag kan och har förberett såhär på morgonen.
 
Jorå,jag va faktiskt uppe strax efter 7 imorse,så
dom små cupcakesen är klara och ska bara packas
ner sen innan jag drar.
 
Choklad och pistagesmak kombinerade jag lite fräsigt,för man äter ju med
ögonen oxå som det så klatschigt heter.
 
Lite kokosflingor on top och det blir kanon...tror jag iaf!
 
Det här kommer bli en toppenlördag,bortsett
från att jag igår skrev att klock(fan) ska ställas
om nästa helg...
Det är ju för helvete inatt redan.
 
Men,det skiter vi i just nu,inget ska få sabba mitt
goda humör en dag som denna,och så skiner solen
oxå.Precis lika starkt som jag vet att min fransyska
ALLTID gör...
 
Lördagskram och så njuter vi av sommartidens sista dag!
 
Morgonsol över grannens tak,kan det bli vackrare en lördag i oktober!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

MAMMA!!!!! IMORGON ställs klockan om sa jag ju!!! inte inatt Imorgon! :) :D virrig du är :P

2015-10-24 @ 11:46:58
Postat av: Mami svarar:

NÄERU,där har du faktiskt fel :)
Det är inatt (natten mellen lördag & söndag) som klockan vrids tillbaka :D
1-1 står det nu ;)
P.s:vem är virrigast :)

2015-10-24 @ 13:50:27
Postat av: mellan

Nae i min kalender står de att de är den 25:e :P och den är ju helt ny?!

2015-10-24 @ 19:16:39
Postat av: Mami svarar:

Stämmer bra,det har ju blivit den 25:e natten mellan lördag & söndag :)

2015-10-24 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0