Förlåt mej!

Jag glömde fan bort att jag brukar kika in här 
i skaplig tid på förmiddagarna.
 
Jag har förvisso ingen anmälningsplikt eller
ens nåt tvång till det,men ändå.
 
Det har ju blivit lite av ett återkommande inslag
efter alla dessa år.
 
Bloggen firar för övrigt snart år.Närmare bestämt
SJU i början av december.
 
Helt galet att jag fortsatt såpass länge.
Jag menar med tanke på hur ombytlig jag ändå är.
 
Nån gång ska jag väl iof sluta,och det vet man ju 
aldrig när den dagen kommer.
 
Ibland känns det mer än lovligt segt,och inte har
jag nåt vidare värst kul att skriva om heller för den delen.
 
Idag ska jag iaf få besök gånger två.
Dom kommer dock inte på samma gång,vilket
känns förträffligt,för då får jag egentid med båda
på så sätt.
 
Om ni undrar vad jag gör och har gjort,så kan jag
berätta att det blev bullbak igår eftermiddag.
 
Världens i särklass godaste (OCH mest onyttiga)
kardemummabullar såg åter dagens ugnsljus.
 
Efter det framåt kvällskröken,fortsatte jag med
det lilla paus/mellanaktspysslet jag påbörjade
under gårdagsförmiddagen.
 
Nu ska jag strax valla hundar och efter det ta mej 
dagens 7:e mugg Gevalia.
 
Det rullar på som vanligt,för att inte tala om morgondagen.
Då ska jag äntligen få träffa min gamla invanda och ack så
efterlängtade tandhygienist.
 
Mer om det då.
Hej sålänge folket!
 
Jag gjorde inte många,men jag gjorde dom STORA! 
 
Så jävla dumt att det inte finns luktbloggar,då hade ni suttit och slickat på era
skärmar nu.(tror jag)
 
Och så den lilla typ skylten(tavlan),som nu pryder min köksdörr ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0