En ganska vanlig torsdag

Precis så blev det igår.
 
Jag textade lite och drack mitt kaffe,
kände olusten i mellangärdet och 
försökte hela jävla tiden förtränga
det som jag inte ens vet VAD det är.
 
Men iaf,framåt kvällen blev det så dax
att bege sej på styrelsemöte en bit bort.
 
Det viktigaste pappret ligger under,men det vill jag inte visa.
Hemliga dokument får icke läcka ut i förtid!
 
Det bästa (typ) med styrelsemöten är fikapausarna.
Alltid serveras det nåt gott,och igår va inget undantag.
 
När diskussioner,fika och diverse planering
var klart,åkte jag raka vägen hem i mörkret.
Ja,jag hade lyset på förstås,men satan så fort
det blir beckmörkt nuförtiden.
 
Det är visst nästa helg klockan ska ställas om
igen,och förvisso får man tillbaka timmen från
i våras,men så förbannat mycket gladare över
det är jag ju inte.
 
Idag ska jag vinka av prinsen som far på fiskehelg
med gamla polarna.
Eller "lekhelg" som man oxå kan kalla´t,jag gör det iaf.
 
Nu ska man väl va glad att han har polare OCH intressen
förvisso,vem har inte det lixom.
 
Själv ska jag "nog" försöka få lite fart på MITT härhemma.
Borde tvätta men har ingen lust,borde göra klart en grej
som har deadline inom kort och MÅSTE egentligen sätta
eld i baken på mej själv av massor med anledningar.
 
Den som är med får se hur det blir på fronterna!
 
Jag kanske helt enkelt bara textar lite och dricker
en jävla massa kaffe och re,re,relaxar.
Det är ju ändå fredag menar jag!
 
 
Sista plattavlan blev iaf åt det lite rödare hållet ♥
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Klockan ändras nu på söndag morsan ;) den 25:e :)

2015-10-23 @ 12:14:52
Postat av: Mami svarar:

Nej men vafan,jag pallart inte :P

2015-10-23 @ 16:32:48
Postat av: mellan

hahaa inte jag heller :P

2015-10-23 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0