Sötstrut

Man kan va nyfiken i en strut,och man 
kan ha dumstrut på huvudet.
 
M.a.o kan man variera sina strutar i
ganska stor utsträckning.
 
Jag valde dock att göra strutar med kolor i,
och då blir det just precis en "sötstrut".
 
Fina va!
Dom duger nog iaf om vi säjer så!
 
En sak som är bra,är att jag på senare
år lärt mej att inte oroa mej så inihelvete.
 
Förr kunde jag gå flera veckor,ja ibland
månader i förväg och oja mej över saker
jag inte ens kunde påverka.
 
Fatta hur mycket energi sånt tar,energi som
man kan lägga på viktigare grejer i NUET.
 
Nog om detta,jag har faktiskt en hel del att
göra nu,så jag får va jävligt tråkig och lämna
er med en önskan om en fin torsdag.
 
Kram på er därute! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0