Mitt lilla yrväder ♥

En onsdag med Wille gör gott i
både kropp,knopp och själ.
 
Knappt en lugn stund och man sätter
lixom värde på precis ALLT runtomkring,
även sånt som annars ter sej obetydligt.
 
Bara en sån sak som att hitta ett gulnat
löv och faktiskt se det vackra även i det.
 
Han kom som sagt i arla morgontimme,och från det att
han klev över kökströskeln så var det full aktivitet i stort
sett hela da´n,bortsett från den timme han vilade middag.
 
Vi stekte plättar,gick promenad,handlade,
lekte,pratatade och pratade,kollade lite på
tv,var i parken och jag vet inte allt.
 
Ni får min onsdag med Wille i en hög bilder,
jag tycker nästan det är onödigt med mer text!
 
 
 
 
 
 
 
Pratade nåra ord med morbror Rasse oxå!
 
Tittut och låtsaskalas i lekparken.
 
 
 
Spring i benen i nerförsbacke.
 
 
 
 
Deg till bakpulverskorpor med apelsinsmak.
 
Försvinnande goda att doppa i kaffet.
 
Älskade "nalle" som höll på att tappa huvudet fick ny tröja av doktor´n 
aka mormor innan hemfärd!
 
När sista plättarna och obligatoriska badet
var avklarat,pussades vi hej då och Wille
slocknade enligt sin mor ganska omgående.
 
Min lille plutt och älskling ♥ vad vore jag utan dej!
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Älskade lilla kille <3

2015-11-05 @ 09:39:18
Postat av: Mami svarar:

Liten men så full av ♥♥♥

2015-11-05 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0