Jag håller inte käft...

...åtminstone inte när jag går till tandis.
 
Nu är mina inbokade möten över hos 
min favvotandhygienist för i år,men
vi prel.bokade en tid till maj nästa år.
 
Riktigt sådär vita OCH jämna är INTE mina tänder,dricker man som jag
litervis med kaffe varje dag får man räkna med viss nyansskillnad tyvärr.
 
Att man dessutom dragit iväg i ålder gör
även att tänderna flyttar på sej...tydligen!
 
Men,nu har jag tagit mej i kragen för en
konsultation hos tandläkare Magnus om
ett par veckor,så vi kan ju hoppas att det
kanske går att rätta till vissa skavanker.
 
Strasstenen på högra framtanden åkte oxå
väck idag,va så jävla trött på den och tyckte
att det räckte med guldhjärtat på andra tanden!
 
Efter att inte ha hållt käften i över 40 minuter
svängde jag förbi "Mellan" på hemvägen,där
fick jag kaffe och åt en medhavd macka.
 
Och så fortsatte jag att agera "hobbyfrissa" då
hon ville ha hjälp med lite hårfärg.
 
Här ser ni en träningsduktig och enveten snart 25-årig tjej.
Med rätt fokus,järnvilja och superstark motivation har hon
sett till att göra sej av med över 20 kg på ett halvår.
(håret fixade vi efter att kortet togs)
 
Mäkta impad,stolt och jävligt glad för hennes 
skull är jag,och kan inte annat än ge tummen
upp för allt slit hon utfört och fortfarande gör ♥
 
Nu ska jag nog ta fram lite stift och glas,borde
iof istället ha fokuserat på en kvart i gymmet,men
där har jag fullt med andra saker och inte känner
jag mej speciellt motiverad heller.
 
Men vem vet,NÅN gång kanske ambitionen får
komma upp från vilostadiet.
 
NÅN gång sa jag!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0