Hoppsan vad tiden sprang iväg

Alltså,jag är visst lite sen idag!
 
Klockan 04.20 pep Cindy på mej och
ville prompt ut och dricka vatten för
att sen oxå kila ner och kissa.
 
Jorå,så där stod jag med hundarna i
mörkret i ottan och ville inget hellre
än tbk till sängen.
Så jävla typiskt att när man just slumrat till,
DÅ är det nån som verkligen MÅSTE se till
att man INTE får blunda.
 
Det känns lite som när barnen var små,man
visste aldrig riktigt NÄR dom behagade pocka
på ens uppmärksamhet vid mindre roliga tillfällen.
 
Nåväl,jag la mej iaf en stund efter att ha varit
uppe dom där fem minutrarna,och sen glömde
jag totalt bort er efter att ha druckit mina tre muggar
kaffe imorse.
Förlåt vetja!
 
På tal om annat,så blev iaf Kelly klippt igår,så
hon är inte ute nåra längre stunder fastän hon
har en liten tröja på sej.
Tror hon är lika frusen som jag faktiskt.
 
När jag klippt henne assisterad av "Stora",så
lektes det med Wille samt promenerades i
blåsten.
 
Oklippt Kelly!
 
Nyklippt dito.
 
Mycket avklippt päls blev det. 
 
Passade på att köpa en platta ekologiska ägg då vi promenerade.
 
Wille som var trött somnade efter en stund i vagnen.
 
Knäppte nåra naturbilder.
 
Ruggigt som satan i blåsten! 
 
Hittade inget höstfärgat träd så jag fotade en häck istället.
 
Sen körde Wille slalom mellan konerna.
 
Och kastade ut löv från golvet.
 
Fika hann vi oxå med.
 
Med rykande färska scones!
 
Jahopp,det var alles för nu.
Dax att sätta fart med lite annat,
dock inte "korv". 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0