En vecka med Herr Pes

En hel vecka (drygt) har han klamrat
sej fast som en jävla igel Herr P.
 
Förvisso är svullnaden lite mindre än
för ett par dagar sen,men nu lyser han 
å andra sidan som ett rött stopptecken
istället vilket fångar de flestas uppmärksamhet.
 
Ja,ja...vafan är väl lite herpes när det finns
sånt som aldrig går över lixom.
 
Och så är det ju fredag igen,bara en sån sak.
 
Imorr´n är jag "fiskeänka" klippt hela da´n och
förmodligen typ hela kvällen oxå,samt att dogsen
är hos sina "mattar",den vita faktiskt borta sen
igårkväll för att va exakt.
Då kom nämligen "Mellan" på kvällsvisit och
passade på att ta med henne till sej.
 
Nu ska jag gravera lite,men om det blir bra
eller ens godkänt har jag ingen susning om.
 
Det lutar nog åt halvdant tyvärr,men ibland 
måste man testa och prova,så är det.
 
Roligare än såhär blir inte dagens inlägg,så
ni får väl surfa runt på andra roliga sidor istället.
 
Herr Pes och jag tackar för denna vecka och
säjer:trevlig fredag på er därute i cybern.
 
Väldigt mycket Hmm!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0