Då kör vi igen då

Ursäkta min ofrivilliga frånvaro,men det
blev lite väl mycket igår.
 
Har ju lixom varit på marknad och det är
en del runtom oxå.
 
Tänka sej,jag som i stort sett aldrig vinner
på lotteri,lyckades pricka in en vinstlott.
 
Det fanns en hel del bra grejer i den korgen,och även om jag inte är speciellt
förtjust i Zoegaskaffe,så va det ändå kaffe.
 
Just det,kvällen avslutades ju med smörgåstårta oxå.
 
Väldigt  goda och saftiga fastän det inte var jag själv som gjort dom.
 
Idag ska Wille vara hos mej hela dagen,och
vi får väl se om vi vågar oss ut i kylan på en
liten promenad senare.
 
Känner jag honom rätt är det först och främst
bilar och lek som står på schemat,och kanske
att vi ska steka plättar till lunch oxå.
 
Som sagt,nu kör vi igen.Imorr´n är jag förhoppningsvis
tillbaka i sedvanliga och invanda gängor igen till fullo.
 
Burriga och något kylslagna kramar såhär
på måndagsförmiddagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0