Another day in paradise

Här har jag mitt paradis.
Här är jag trygg och mår bra.
 
Det där låter ju ganska klyschigt iof,och
skulle mycket väl kunna va nåra rader i
en låttext.
 
Jag kanske skulle bli låtskrivare när jag
tänker efter,sen kan nån annan sjunga
för jag suger verkligen på sånt.
 
Visst,jag kan nynna och ibland låtsas va
operasångerska i trappuppgången där
akustiken är amazing,men att sjunga för
andra...aldrig i livet,det vill man fan INTE
utsätta nån för.
 
Nu kan man ju lixom inte få alla fördelar,
jag kan t.ex inte ens rita en streckgubbe
utan att googla steg för steg typ.
Texta däremot,det tycker jag är skitkul,även
om jag inte är så värst jättebra på det(heller).
 
Man får helt enkelt va glad att man har dom
kvalitéer man har och göra det bästa av det,sen
kan man ju alltid försöka sej på nya grejer för 
att se om det möjligtvis finns fler saker som
man eventuellt kan utveckla och oxå bli skapligt
bra på.(jag sa SKAPLIGT!)
 
När man som jag kommit en bra bit på vägen
i livet,då känns det inte så förbannat tungt OM
man misslyckas efter att iaf ha testat lite.
 
Fan vilket "spretigt" inlägg det här blev då,
å andra sidan definierar det mej ypperligt,jag
ÄR ju själva sinnebilden av just spretighet.
 
Och faktum är att jag ibland kan tycka att det
är ganska charmigt till och med.
 
För att bli än mer spretig så fortsätter jag väl
med att säja att jag idag funderar på att baka
nåra saffransbullar oxå.
 
Jag känner mej nämligen så jävla nöjd från
igår då jag blev klar med ännu ett "fotbollsglas".
 
Grannens äldsta dotter frågade mej för ett tag
sen om jag kunde fixa ett till henne.
Hon ska ge det till sin pappa som fyller år i
slutet av november.
 
Och jag,jag var riktigt disciplinerad och gjorde
det klart...i tid till på köpet.
 
Tänk iaf vad man kan åstadkomma om man lägger
manken till och INTE skjuter upp allt.
 
Som sagt:another day in paradise.
MITT paradis ska väl tilläggas dårå!
 
Inte så illa pinkat av en light darrhänt mittilivet-Majso!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0