Total stilltje!

Det råder undantagstillstånd här just nu!
 
Jag har ju som jag skrivit,en tårta att fixa
tills på fredag,och även om det snurrar
en hel jävla massa idéer i skallen,så känns
det ändå helt blankt.
 
Jag skulle vilja göra på ett sätt som jag "tror"
kan bli skapligt,men å andra sidan har jag 
ingen lust att provbaka sju tårtor för att se
HUR det isf kan bli och se ut.
 
Ramarna jag har att hålla mej innanför är
inte speciellt jättevida,och har man fått
specifika önskemål av den som ska ha tårtan,
så freestajlar man ju inte hej vilt precis.
 
Det bästa vore förstås att åtminstone baka
själva tårtbotten,och helst oxå göra moussen
den ska fyllas med oxå,men näe,det finns fan
ingen GO i Majso just nu!
 
WTF lixom!
 
Vafan håller jag på med?
Vafan äre som händer?
 
Måste jag vänta ut alltihopa tills jag sitter där
med paletten mot strupen och kippar efter andan
som en jävla pundarbagare,eller??
 
Helt åt helvete känns det faktiskt.
Världsliga problem förvisso,men när jag centrerar
problemen till MIN värld är dom inte alls små,tvärtom!
 
Ja,ja...det ordnar sej väl,och gör det inte det så får
jag väl ta den smällen när det kommer isf.
 
Idag skiner solen iaf,så man kan ju hoppas att den
för med sej en liiten bit av den berömda energin.
 
Annars måste jag helt enkelt hiva i mej hela burken
med D-vitamin som står i skåpet,DÅ om inte annat
kanske det blir fart på torpet.
 
Mvh:sega och jävligt urlakade mittilivetmajso!
 
Det enda jag tänker på nu,är gårdagens mat.
Helt normalt...HELT JÄVLA NORMALT...näe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0