Tisdagsglass med Wille och en hel del pill

Först va det solsken,sen blev det mulet,
efter det kom solen tbk och så toppades
det med nåra regnstänk för att till slut bli
lite soligt igen.
 
Jävla aprilväder mitt i maj va!!
 
Iaf så fick jag igår först spontanbesök av
bästa Ullis.
Maj gad lixom.Det va typ över ett halvår sen
hon sist satte fötterna på Majsomark!
 
Vi snackade i raketfart och kramades sen hej
då med löftet om att ses igen senast nästa vecka.
 
På eftermidda´n hade jag lovat träffa Wille på
annan ort,och det man har lovat bör man hålla
så gott det går.
 
Vi käkade varsin liten glass,det ska ju iaf kallas
sommar nu.
Svinkallt i blåsten,så glassen blev inget vidare
svalkande tisdagsinslag,tvärtom.
 
 
 
Den lilla spjuvern ♥
 
Väl hemma igen upptäckte jag att jag INTE
fått tbk växel då jag småshoppade på Jysk
en timme innan!!!!

Telefonsamtal,diskussioner och lite fix med
det,för att sen bli informerad om att dagens
kassa var tvungen att kontrollräknas först.
Idag ska jag tydligen bli uppringd.
 
Vaddå senila klubben i kombo med osäker
kassapersonal!!!
 
Avslutade så kvällen med lite terapipill.
En mosaiklykta (drygt 17 cm hög),som
min hovleverantörska i strutsskal ska få.
 
Det va den tisdagen som sagt!
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

finaste W <3

Svar: ALLTID ♥♥♥
MAJSO

2015-05-27 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0