Pensioklubben "light" eller vi som aldrig kan sova!

Förvisso får man ut jävligt mycket av
dagarna när man som jag har ett helvete
att kunna sova.
 
Problemet är bara att det inte är så många
vakna att umgås med på nätterna.
 
Dessutom kliver jag upp långt innan tuppen
ens övervägt att skaka stjärtfjädrarna och
harkla sej,men att springa runt hos di gamle
pensionärerna känns ändå inte helt bekvämt.
 
Dom kanske inte hunnit ladda hörapparaterna
när jag isf kommer,och så gillar jag ju att dricka
kaffe ur STOR mugg och INTE på fat med stenhårda
sockerbitar lite lätt i ena mungipan.
 
Varför inte starta en egen pensioklubb light tänkte
jag,eller ännu bättre,en grupp för likasinnade på
facebook.
 
Där kanske den isf borde gå under benämningen
"vi som sällan eller aldrig sover".
 
Fan va bra,då skulle man mitt i natten t.ex kunna 
utbyta kreativa idéer med varann.
Kanske baka ihop till morronkaffet och sist men
inte minst helt enkelt kunna få lite sällskap.
 
Vi får väl se hur det blir,om nån är "vaken" och 
nappar på erbjudandet och så.
 
Avslutar med en bild från igår eftermiddag då jag
träffade gullungen nummer ETT på min lista.
 
Kan du skratta och se glad ut Wille frågade jag,
och naturligtvis kunde han det.
Om än en smula tillgjort!
 
Sabla söt linslus det där ♥
 
♥♥♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0