Massor av färger

Det blev en bakdag igår.
Inte för att jag behövde precis,snarare
för att jag ville få in lite färg i varda´n.
 
Och så gjorde jag äldrefolket glada då jag
överraskade dom med lite gott till kaffet.
 
Som synes fick jag även där in lite olika nyanser,mest rosa dårå.
 
Första s.k bakgrejen,eller rättare sagt
blanda ihop och rulla  uppdraget blev
nåra pistagebollar med diverse strössel.
 
Grönt är skönt och passar alldeles utmärkt nu när det är vår.
 
På eftermidda´n fortsatte jag med dom här,som jag döpte till "solskenskakor".
Piffade upp dom lite extra genom att doppa i choklad och rulla i kokos.
 
Jävlar vilket bra humör jag blev på.
Tänk ändå vad lite färg kan göra för
att man ska bli glad.
 
Idag hade jag tänkt hänga lite med min
egen storprins ♥ faktiskt.
 
Vad vi ska hitta på har jag inte funderat
ut riktigt än.
 
Jag kanske bjuder ut honom att åka med
i lilla "Pärlan" en sväng,och är han riktigt
jävla go kanske han får en puss och lite
kaffe på obestämd ort.
 
Det är ju upp till honom om han får nåt,
man måste förtjäna sina överraskningar
som jag så fint brukar uttrycka.
 
Hej svejs sålänge,imorr´n äre onsdag och
då vet man ALDRIG vad som kan hända!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0