Jag flyger ingenstans

Det är ju som bekant Kristi flygare idag!
Vart han ska flyga har jag ingen aning om
och skiter iof fullständigt i,det jag med 
säkerhet ändå vet,är att jag INTE ska flyga
nånstans överhuvudtaget.
 
Jag ska såsa runt lite här hemma,kanske
börja på ett nytt graveringsprojekt i glas
och om lusten faller på,oxå putsa och fila
lite på nåra berlocker.
 
Den 6:e juni har jag nämligen ett jättekul
uppdrag som "möhippetant".
Det innebär i det här fallet,att jag i egen
kort person ska få träffa en massa tjejer
och dom i sin tur ska få prova på att gravera
berlocker på egen hand.
 
Jag har hållit i en sån träff förut,och maj gad
så kul vi hade det.
 
Den här gången ska alla av brudens kompisar
få göra varsin berlock till bruden,och sätta sin
egen prägel på den.
 
Som en extra liten gest tänkte jag ta med varsina
små askar samt en egen "tag",där dom kan skriva
sin personliga hälsning/lyckönskning.
Och så tänker jag att den lilla hälsningen kan dom
så lägga i asken och det blir än mer personligt.
 
Vad tror ni?
Kan det bli lite gulligt kanske!
 
Nu är det ju ett tag kvar tills dess,och innan det är
dax för möhippa,ska jag själv på bröllop.
Närmare bestämt nästa lördag.
 
Jag har ett sånt enormt jävla flyt,för det finns ingen
"klädkod" what so ever då.
Jag slipper m.a.o gå och ha ångest över att behöva
dra på mej en klänning.
 
"HALLEFUCKINGLUJA"!
 
Nu älskar jag det brudparet ännu mer.
 
Det finns lixom inget värre än att ta på sej nåt man
vantrivs och inte känner sej bekväm i.
Hela alltet blir ju rena rama helvetet då.
 
Pust med stora BOKSTÄVER rent ut sagt!
 
Nu är det nog hög tid att om inte flyga,så iaf
flaxa iväg inom hemmets fyra väggar och bestämma
sej för VAR och med VAD jag ska börja denna röda dag.
 
Helgdagspuss & nyp i bakdelen på er ♥
 
Vem vet,jag kanske klämmer in en repris av gårdagens höjdare oxå!
SÅ.JÄVLA.GOTT.SE!
 
Trackback
RSS 2.0