Heldagsbesök och kvällspyssel

Så kom hon då igår,"Vattenflickan",och
vi kunde konstatera att det va mer än fem
veckor sen vi sågs sist.
 
Man blir ju fan mörkrädd över hur jävla
fort det går,det kändes som och vi trodde 
när vi diskuterade att det kanske va sisådär
ett PAR veckor sen!
 
Fan,jag ryser i hela kroppen när jag tänker
på´t,hinner ju inte med alls i svängarna.
 
Iaf så kom hon med en röd fin påse i ena
näven,och jag bah:
Ameh lägg av,du behöver inte ha med dej
nåt VARJE gång vi ses!
 
"Du svarade hon,det här är inget speciellt,
men du får det om du hjälper mej med en
liten grej"!
 
En tygbit!
Helt jävla otroligt och alldeles fruktansvärt jättesnällt.
Det där har jag gillat sen första stund jag såg det,och
det VISSTE hon.
 
Man blir bara så himla överväldigande glad och
nåt så enormt tacksam,rörd och faktiskt lite tårögd
av all generositet och omtanke ♥
(ja,jag har världens finaste vänner)
 
Efter åtskilliga liter kaffe OCH vatten samt diskussioner
mellan golv och tak,blev det dax för "Vattenflickan" att
ratta sin bil hem igen.
 
Då satte jag mej med mina strutsskalsbitar och började
pilla för glatta livet.
Man måste nämligen va snabb både i fingrar och skalle
när det mosaikas förstår ni.
Fogen torkar till skapligt snabbt nämligen.
 
Silverfärgad blev den som ni ser,och dessutom klistade jag fast
lite strass,dom syns dock inte här!
 
Jag hann till och med få klart det där "hitteskalet" som legat gömt,så nu kan
jag skicka det med "hovleverantörskan" när hon kommer!
 
Idag blir det "Tightsbruttebesök" på em.
Det här blir rena rama vänveckan,så man
får passa på att klämma in så många som
möjligt typ!
 
 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0