Glad mors dag på mej och alla som vill ♥

Inte för att jag tycker det behövs en massa 
speciella dagar hit och dit,men nu när det
ändå är på det viset så hänger jag iaf med
på en kant.
 
Fick så fina bilder med ännu vackrare texter
av mina döttrar på FB förut,så jag visar väl
dom här nu:
(Lilleman sover nog än!)
Världens finaste mamma tack för att du alltid finns och stöttar och hjälper.
Utan dig hade jag inte varit här idag. Älskar dig mer än ord kan beskriva ♥
 
Jag är dig evigt tacksam för livet som jag fått & för att du funnits där i stort såväl som smått.
En förebild du varit sen jag var liten tjej & mycket här i livet har jag lärt mig utav dig.
All kärlek & din omsorg har stärkt mig i mitt jag.
Så tack för allt du gett mig & ger mig än idag.
Tusen kramar på Mors-dag älskade mamma ♥
 
Man blir allt överhettad i mammahjärtat och
känner faktiskt att man nog ändå gjort ett bra
jobb s.a.s!
 
Jag är SÅ tacksam,glad och lycklig för alla mina
ungar,dom har ju inte valt mej,dom FICK mej som
mamma,och det har varit (och är trots att de är vuxna),
min förbannade skyldighet att finnas (ha funnits) där
för dom i vått & torrt!
 
I eftermiddag ska jag även krama om dom alla tre,
för då är det Morsdagsfika hemma hos "Stora".
 
Tills dess ska jag ha hunnit färdigt med ett par
glas,och så ska jag fundera ut VAR jag ska hänga 
upp dem "tavla" som blev klar igår.
 
Ha en underbar dag därute,här skiner iaf
solen för tillfället,så det känns inte dumt
alls i den s.k "sommartarmen" ♥
 
Canvas 24x30 cm med äggskalsmosaik.
 
Vissa skalbitar i microformat som jag beskrev det igår.
 
TADA!
Med ljusslinga inuti oxå,allt för konstens skull.
Joråsatte!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

bästa mammi <3

Svar: ♥♥♥
MAJSO

2015-05-31 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0