Föreningsmöte & märkliga drömmar

Har man åtagit sej att ingå i en val-
beredning,krävs det oxå att man
åker på möten och får fika.
 
Igår va det så dax,att ta med penna,
papper och det glada humöret.
 
Prick halv sex blev jag upplockad av ett
par gamla "rävar" inom styrelsen,och så
drog vi till det väntande gänget ett par
mil bort.
 
Nu känner jag ju alla inblandade,men även
om jag inte gjort det skulle det ändå ha blivit
en jävligt trevlig kväll.
 
Belöningen efter att ha betat av paragrafer och
diverse punkter kom så i att fikat dukades fram.
 
 
Väry,väldigt fint gjort,och kaffet smakade ljuvligt.
Jag hade väntat i över två timmar på det,så man
kan lätt säja att tarmen skrek i högan sky innan det
rann ner i strupen!
 
Tbk här ganska så sent,satte jag såklart på mer kaffe,
och runt midnatt lyfte jag så benen över sängkanten
för att få lite vila.
 
Det blev det ju knappast (som vanligt alltså)!
Befann mej mer eller mindre i ett antal märkliga
drömmar,och den sista va så jävla weird att jag
nästan fick tokspel!
Hur fan kommer det sej egentligen,att man över-
huvudtaget KAN drömma så inihelvete konstigt??!
 
Jag och ett gäng kompisar befann oss i nåt gammalt
hus för att sova över och ha det najs.
 
Helt plötsligt kommer det ett annat gäng,killar vi aldrig
sett och som typ inte va så värst trevliga!
 
Var och en (av killarna),hade tydligen i förväg spanat
in oss och således bestämt sej för exakt vem av oss
som dom sen var och en skulle våldta!
 
Ameh ni hör ju,våldta mittilivettanter lixom!
 
Själv fick jag tilldelat ett jävla äcklo som insisterade
på att få slå till direkt.
Jag ljög knappt om att det va megamens och andra
konstiga tillstånd i södra regionen,men inte fan blev
han avskräckt,tvärtom.
 
Det slutade iaf med att jag lyckades få in en hård 
jävla spark rakt i klockspelet på honom,precis som
en av mina kompisar försökte rymma.
 
Det som hände sen tar för lång tid att återge,men tro
mej,det va en av dom märkligare och högst otrevliga
drömmar jag nånsin haft.
 
Och inte fan fanns det varken kaffe eller mackor med
i den drömmen!
 
DET kunde dom väl iaf ha haft med sej för att lirka
lite och få oss en smula medgörliga?
Men näerå,killar är inte speciellt smarta....
...iaf inte alltför många av dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0