Bamses bästa vän

Det föll sej så lägligt,att Wille igår
kunde åka och och hälsa på Bamse
i hans nya "värld" på Kolmården.(IGEN)
 
Och naturligtvis åkte pappan och han i en av bilarna.
Den lyckan lixom!
 
När dom var klara tog dom vägen förbi mormor för att fika och så fick jag
träffa nya "lilla" Bamse som Wille fått.
 
Hade knåpat ihop lite minicupcakes till fikastunden....
(i all hast bör väl tilläggas med tanke på utseendet)
 
Och så hade jag även hunnit doppa nåra jordgubbar för den som ville smaka.
 
Wille hade dessutom fått en burk dunderhonung med sej hem,så frågan är om
han skippade vällingen innan det va dax att sova efter denna heldag!
 
Själv åt jag ingen honung,det är bland det
sliskigaste jag vet,däremot avslutade jag
lördagskvällen med två rejäla muggar Gevalia
och ett glas vatten.
 
DET är min dunderdryck och inte alls lika sött!
 
Idag skiner solen (HALLELUJA),vad det blir för
aktivitet här har jag ingen susning om.
Det enda jag med säkerhet vet,är att det finally
imorr´n är vanlig vecka igen!
 
High five på det!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0