Äntligen måndag!

Ibland längtar jag verkligen till måndagarna,
och jag kan inte förklara varför..
 
I det här fallet beror det säkert på att vädret
va totalt jävla übertrist igår,och med ny vecka
KAN det ju bara bli bättre....eller??

Hittills ser det strålande ut faktiskt,och det gör
oxå att man känner sej mer rolig själv.
 
Kanske inte precis att jag skrattar högt med mej
själv,men jag ler inombords iaf.
 
I övrigt händer det inte så förbannat mycket på
nån front,men man ska absolut inte ropa "tjena"
i förväg,rätt som det är trillar det säkert ner både
en och två eller rentav sjutton grejer man ska klia
sej i skallen över.
 
Känner lite lätt i baktarmen att jag skulle vilja baka
kakor med massor av färg,problemet är bara att jag
inte har ALLA färger jag skulle behöva till det!
 
Och inte heller dom redskap som behövs.
 
Det får nog bli bli lite strutsskalsgravering och damm
istället,ligger lite efter på den fronten,och jag vill ju
inte att min hovleverantör blir alltför besviken.
 
Ni ser,NY VECKA...man vet fanimej ingenting.
Det är i detta nu ett oskrivet A4-ark,aningen små
blyertstreck i kanterna men annars näe!
 
Det här blev ju ett kul inlägg!
Eller inte alls faktiskt.
 
MEN,så är livet,det kan inte va skitkul hela jävla
tiden och det kan inte sväva rosa moln i hörnen
på alla rum heller.
 
En fluffig dessertbild kan jag dock bjussa på,och 
tills imorrn får vi väl se om det överhuvudtaget
hänt nåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0