Vad gör man på en onsdag?

Svaret är det,att man kan göra en massa
olika grejer.
 
Frågan är bara vad?!
 
Antar och tror att det blir en salig blandning,
allt från måleri till gravering,disk och lite plock
samt eventuellt oxå dammsugning.
 
Det jävliga angående dammsugningen är väl att
påsen är nästintill full.
Förvisso tömde jag den lite för hand igår,men satan
så fruktansvärt dammigt det blev.
Spelade lixom ingen roll att jag höll påsen i en annan
påse och försökte va försiktig.
 
Vet ni förresten hur mycket skit man kan hitta i en
dammsugarpåse?
 
Inte!
Öppna och kolla då om ni är nyfikna!
(fast jag rekommenderar det iof inte)
 
Anyhow,jag försöker (sen i måndags) att undvika mitt
intag av knäckemackor i den utsträckning jag nu kan.
Så istället och sålänge dom räcker,har jag slurpat i mej
lite kvarg på förmiddagskvistarna.
 
Det står på burken att det är bra i samband med träning typ.
Fast det står inget om att man MÅSTE träna.
 
Jävla tur för mej,just träning blir jag trött av att bara skriva
såhär rätt upp & ner.
 
Man måste va motiverad till sånt,och det är jag verkligen
inte just nu.
Däremot kan jag ju som sagt åtminstone försöka hålla lite
koll på VAD som slinker in och ner i mag(sop)säcken!
 
Det kanske vore idé att skriva matdagbok.
Vore jävligt simpelt med tanke på att jag äter
så sällan.
 
Just DET är mitt största problem,jag äter för lite.
Och det vet väl vilka ickeprofessorer somhelst,att
det är förödande i längden.
 
Man blir ju knappast mer fit for fight om man slarvar lixom.
Hade jag varit femton och skitit i att käka ett par veckor,då
kanske.Men i min ålder blir det nu tvärtom,upp,upp,UPP
flera storlekar.
I kombo med klimakterie och annat tjafs kan ni ju bara fatta
hur stenhårt kroppen intar försvarsställning.
(INTE bra för vare sej knopp eller välmående,inte i längden iaf)
 
Ja,ja...en sak i taget nu va.
Först lite mer kaffe,sen resten av kvargen.
 
Efter DET kan vi diskutera resten av dagen!
 
"Lillördagskram & nyp i kinden" ♥
 
Hade nån sagt för bara ett par veckor sen att jag borde smaka kvarg,då hade
jag hånflinat dom till månen.Men faktum är att just denna sort är väldigt god.
Och det utlåtandet bör tas på högsta allvar eftersom det är JAG som säjer´t.
(små steg är oxå steg och KAN bli till en upptrampad stig...i bästa fall kanske!)
 
 

 
Trackback
RSS 2.0