Rena rama halkbanan

För det första suger det grispung att aldrig
kunna sova i ottan,och för det andra görs
i det bättre av att man halkar i hundskit när
man sätter ner foten på golvet strax efter
fem på morronkvisten.
 
Jävlar vilken tur att jag inte slant med foten
och slog skallen i sängramen,eller ännu värre,
bröt båda lårbenshalsarna där på halkbanan!
 
Torka,spraya och torka två gånger till,samt
direkt gå ut och tvätta fötterna i svinottan!
 
Nu kan man ju knappast bli arg över en såndär
sak,den av dom fyrbenta som gjort det kan ju
knappast ha mått så förbannat bra i magen när
det blev akut lixom.
 
Att man kan ha både trevligare och roligare
upplevelser då man vaknar är väl iof nåt att
sträva efter,men gjort är gjort.
 
Tur i oturen att det inte låg en äkta persisk
matta under "olyckan",då hade jag blivit
tvungen att köpa vattenpipa för att driva ut
dom onda avföringsandarna,och det har jag
fan inte tid med.
 
Vad jag däremot fick tid till va ett par extra muggar 
kaffe innan klockan ens slagit halv sju,så ska man
ändå försöka va någorlunda positiv,är det väl ett
plus att piggheten infann sej före middagstid!
 
Jorå,så kan det gå vare sej brodd eller inte är på!
 
 
Early birdy morronpics!
 
Och på tal om bird,satt det en gapstare i trädet och va uppkäftigt tjattrig oxå!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0