Det är som det är

Just nu går jag visst på sparlåga.
 
Vaknade imorse med en satans jävla
huvudvärk och ville egentligen bara
dra täcket över huvudet.
 
Gör om gör rätt typ!
 
Men,det lockade för mycket med morronkaffet,
så jag hasade mej iaf försiktigt ut till köket i
jäkligt lugn takt.
 
Solen sken utanför fönstret,och jag tänkte att
det kunde faktiskt varit värre...snöstorm och
nordanvindar istället.
 
Sen gjorde jag det jag sällan eller aldrig brukar,
jag tog två alvedon i kombination med ett liiitet
men starkare meducinpiller,och tänka sej,efter
tre timmar kändes skallen mer normal än när
jag klev upp.
Helt normal blir den nog aldrig,och förvisso vill
jag inte det heller.
 
Det är på nåt sätt min charm att va som jag är när
jag nu inte blev som jag kanske borde blivit.
 
Snillet spekulerar som ni märker,fast vissa saker
kanske är dumt ATT spekulera i,ibland måste man
helt enkelt acceptera det man inte kan acceptera och
sen får man validera sej själv till max istället.
 
Jag funderar på att utveckla ett eget femstegsprogram.
Det är dessvärre fullt möjligt att det måste till tre gånger
fler steg,fast det är å andra sidan nåt jag får ta då!
 
Nu ska jag emellertid fortsätta med terapipysslet,jag
MÅSTE bara ha nåt smått och många gånger helt
jävla oviktigt att sätta händerna i.
Man blir så lugn av att inte behöva tänka,bara pilla.
(och det där lät ju bra!)
 
Såja,och imorrn äre fredag igen!
Herrejävlar vad sommarn snart är här,iaf
"sommartid" och däckbyte i antågande!
 
Bring it on,ajm ready as hell!
 
Totalt tankebefriande pill,vinglasdekorationer med berlocker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0