Bra start på veckan

Det blev faktiskt en heldag med mina
raringar igår.
 
Wille sov middag när jag kom,så tjejerna
och jag hann dricka kaffe och tjattra lite
innan han skulle käka och klä om.
 
Lite bus med Cindy sitter aldrig fel anser Wille!
 
När allt va ordnat och Willes mage mätt,satte
vi oss i bilen och for till metropolen Peking.
 
Det är ju alltid mysigt att gå och fika,så naturligtvis satte vi oss ner en stund
efter att ha strosat omkring lite.
 
"Mellan" valde en fräsch blandsallad som hon sa va väldigt god....
 
Jag tog nån slags grillad macka,för är det lite måndagsparty så FÅR man
faktiskt unna sej,Och så låg det ju iaf lite sallad bredvid som lyfte rätten!
 
"Stora" högg in på en bakelse,och som ni ser i bakgrunden hade Wille en
chokladboll att smaska på.
Den va han iof inte värst förtjust i,så han fick smaka macka av mormor istället.
 
När ett par timmar förflutit och Wille inte
längre tyckte det va speciellt kul att åka
i vagnen,så packade vi åter in oss i bilen
för att först skjutsa hem "Mellan" och för
att jag skulle hämta både bil och hundar 
hos "Stora".
 
Nu undrar ni kanske om jag inte shoppade
ett endaste skit igår,men det gjorde jag
faktiskt,lite iaf.
 
Behövde mera silvertråd till mina småpyssel,
så en rulle sån damp ner i påsen.
OCH en ny kniv,dom jag har är varken bra eller
speciellt snygga.
 
En rosa lixom,så man blir lite glad mitt i all salladshackning.
Efter att min lilla rabattkupong dragits,så betalade jag det facila
priset av 19 riksdaler.Och det får man väl iaf anse ganska bra.
Då spelar det faktiskt ingen roll om den bara pallar med att fixa
nåra gurkskivor och möjligtvis en & annan morot!
 
Jag är nöjd och då är det ju som det ska!
 
Idag kommer "Tightsbruttan" på snabbvisit,för 
att bli avlöst av Wille som ska hänga med mej
en stund när hans mor storhandlar.
 
Det blir en bra tisdag det här,precis så som
jag anser vara tillräckligt och med hjärtlighet
i olika former ♥
 
P.s:imorr´n äre onsdag....IGEN!

 

 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0