Bakslag...i dubbel bemärkelse!

Det är väl iaf det man kalla´t om man vaknar
och ser att det återigen är äcklig snö utanför!
 
Jag är väl förvisso inte förvånad,och det kommer
förvisso oxå fler såna dagar innan det verkligen
kan bli och ÄR vår,men ändå,så jävla onödigt va!
 
Inatt tror jag banne mej att nån varit inne och 
slagit mej med en gummiklubba i skallen.
Åtminstone nån gång framåt morronkröken för
inte fan hörde jag mobillarmet,och det har inte
hänt sen Jesus gick på vattnet.
 
Skönt kanske kan tyckas,jorå,men satan så konstig
man känner sej i kroppen.
Den är lixom inte van vid det här.
 
Nu ska vi väl inte inbilla oss annat än att det va en
engångsföreteelse,nästa gång det händer är troligen
om ett par år igen!
Lagom tills prinsessan Estelle gifter sej eller så.
 
Vilken tur att jag igår ändå satte fart och bakade dom
där cupcakesen jag snackade om,och att jag lämnade 
av dom hos pensionärerna ett stenkast bort.
Annars hade dom inte haft nåt gott att tugga på till
förmiddagståren idag.
 
Det blev dock lite hafsigt och hastigt med spritsningen,
men vafan spela roll,det är faktiskt tanken som räknas
och jag vet ju att jag kan bättre om jag vill!
 
 
 
 
Naturligtvis hade jag proppat i extra choklad i di bruna,annars
räknas det fan inte som riktiga chocolatecookies typ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0