Bakmåndag med Wille

Fy för den lede så jävla seg och trött och
ur balans jag var igår.
Iaf fram tills på eftermidda´n,då fick jag
nämligen i uppdrag att åka till Wille för
att lämna en bakgrunka som hans mamma
behövde ha till det stundande 2-årskalaset.
 
När man kommer till Wille finns det inte en
chans i universum att man skulle kunna sova
på soffan eller gömma sej i nåt lugnt hörn.
Den killen vet nämligen precis hur man håller
igång ända tills John Blund flyger in.
 
Det blev bakning efter obligatoriska fikastunden,
en stund då även "Lilleman" tittade in på lite prat.
 
Wille va iof mest intresserad av att äta upp degen,och
jag tror inte ens att en hel svärm papegojor hade kunnat
tjattra som han gjorde...oavbrutet.
 
"Mera,mera,mera,mera,,,,,,,,,,,"
 
Jag lyckades iaf få lite bilder på minibagaren in action,
så håll tillgodo och ha en skön tisdag därute i cybervärlden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0