Nu är man "49-taggare"

Herre min skapare så gammalt DET låter.
 
Å andra sidan,nästa år finns det ingen
återvändo,då steppar man in och över
på det magiska 50-repet!
 
Nog om det nu,gårdagen bjöd iaf här på
ihållande regn och grå trista moln.
 
Det hindrade ju inte oss att ha det sjukt
trivsamt ändå,så vi samlades den lilla
närmsta familjen och "Mellans" polare
hos "Stora" för kombinerat födelsedags
och midsommarfirande.
 
God mat och diskussioner bjöds det på ♥
 
Och en ljuvligt god och fin tårta som "Stora" slängt ihop!
 
Wille & mamman midsommarhoppade och jag fick presenter i
form av presentkort och lite annat smått.
 
Fast,när jag tänker efter så va det ingen
som sjöng födelsedagssången för mej,
och det va ju lite dåligt faktiskt!
 
Trots utebliven skönsång finns det "hopp" för äldre tanter,och dagen blev
trots ihållande regn en mycket bra OCH angenäm sån.
 
Tack alla för uppvaktning och trevligt sällskap.
Nästa år röstar iaf JAG för en solig HÖGTIDSDAG,
då fyller jag trots allt inte på en av årets mest
ostadiga dagar!
 
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0