Mammas flickor

Igår förstår ni,helt apropå och som 
sänd från övre himlen,hade mina
underbara flickor (läs:döttrar) fixat
ner en söndagsängel till mej.
 
Bäst som vi skulle fika knackade det
på dörren hos "Stora",och jag fick en
totalgenomgång av håret.
 
Färgat,tvättat och klippt.
 
Jag bara satt där med ett glas bubbel och
njöt till fullo.
 
Det måste ha varit typ 8 år sen nån utbildad
fick chansen att vidröra mitt hår,så man kan ju
lugnt säja att det behövdes.
(fast det skulle jag aldrig erkänna å andra sidan)
 
Aningen frissigt och sådär fräscht (eller inte) hemmatonat som det bara kan bli,
så såg jag ut bakifrån INNAN!
 
Fina,duktiga och väldigt noggranna Johanna penslade vartenda hårstrå på mej,
och hårbottenmassagen hon utförde sen var nästan sövande.
Jag njöt som en hittehund som aldrig blivit kliad och tänkte att:
låt det aldrig ta slut!
 
Tyvärr blev jag ju tvungen att skölja ur håret,
men jag sög in varenda fingertoppssnuddning
och utnyttjade iaf tiden maximalt.
 
Och såhär blev det till slut!

En mycket nöjd och ännu lyckligare moder
skakade så barret och kände sej finare än
hon gjort på MÅNGA år.
 
Tack älskade "mammas flickor" (och tack JOHANNA),
jag är så glad och oändligt tacksam över gårdagen.
 
Ni är bäst! ♥♥♥

 

 

 

Kommentarer
Postat av: mellan

bästa mamma<3 önskar man kunde ge dig mera du är värd allt!!

2015-06-16 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0