Kärlek börjar med bråk...eller!?

Igår efter att jag (vi) varit och handlat
lite inför helgens "familjeträff",så stannade
vi till och pratade med Wille en stund.

Vädret var t.o.m så fint att vi kunde sitta
ute och ta en snabbfika.
HALLELUJA lixom!
 
Wille hade,trots att det inte var lördag,en tablettask som han höll fullt fokus på.
 
Tre fina killar pår rad i solskenet,och man kunde inte annat än
bli glad av åsynen.
 
Sen berättar Wille att det minsann INTE
varit kul på dagis tidigare,och så visar
han mej ena armen.
 
Ett stort rött "huggmärke"!
Jävla Wilma....och stackars mormors lilla Wille!
 
Kärlek KAN börja med bråk,men i det här fallet ser
det verkligen inte ljust ut,för det hade resulterat i
och slutat med en rabiat svärmorsmor,alla kategorier.
 
Jävla Wilma!
 
Man gör inte så mot min Wille,man gör inte så
mot nån annan!
 
Tur för den lilla skitungen att hon inte bet hål
i armen på min älskling,då hade jag genast
åkt och givit HENNE ett bett i nacken som 
heter duga.
Eller åtminstone ringt hennes föräldrar och yrkat
på skadestånd för känslomässigt mormorslidande.
 
Turligt nog verkade min kämpe inte ha fått så fruktansvärt stora men av den
händelsen,men,man vet aldrig om det visar sej i form av mardrömmar och
ett eget kommande bitbeteende.
 
Som sagt,tur att inte (jävla) Wilma bet hål
i skinnet på´n,nuförtiden vet man ju alls
inte vilka som är vampyrer eller "vanliga".
 
Satan vilken tur när jag tänker efter!
 
Och kom ihåg Wille:
Pussa ALDRIG på den flickan,det
tolererar INTE mormor!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0